First Giveaway by Anis Khalilah *TAMAT*

Cik Yanie | 1:51 PM | 6Comments |

(Tekan Untuk Join)

Assalammualaikum, sudah lama tidak join Giveaway/Segmen tentang "IBU". Jarang-jarang ada GA mcm ni. Di kesempatan ini, Yanie nak cerita serba serbi tentang "Ibu" Yanie...


Nama ibu : Wahleyam 

I call my ibu is "MAMA". Mama yanie seorang yang garang dan tegas . Siapa tidak kenal mama. Cousin, sedara mara semua pun takut kat mama. Kalau dh marah habis berdesing telinga kite hahaha. Tp jauh di sudut hati mama sebenarnya ada taman woooo,. mudah jugak mama ni menitiskan airmata kalau hati dah tersentuh,.mama selalu jugak nangis kalau tgk movie/drama sedih2. TERUTAMA citer HINDUSTANIHEYYY  Mama suka warna "MERAH". Makanan fevret mama sudah semestinya kekacang. Terutama kacang tanah goreng. Hobi mama ialah bercucuk tanam dan tonton tv. Mama lahir pd 15 September 1962 tapi jujur di katakan mama masih nampak AWET MUDA hekhekehek. Iloveyou mama..

Nak cerita kenangan antara mama memang sampai ke sudah tak habis. Kenangan mengandungkan yanie sampai lah membesarkan yanie sehingga kini itu semua kenangan kan mama hehe  Mama, yanie akan sentiasa sayang mama. Yanie tak pandai nak menyusun ayat lelawa, tp mama tetap lawa dalam hati yanie. Semoga Allah sentiasa merahmati dan melindungi mama. Moga Allah berikan mama umur yang panjang. Aamiin.

6 comments:

The KehalusanKelembutan said...

salam,
semoga Allah rahmati mama yanie.
Aamiin. moga berjaya

Shahida Dzulkafli said...

singgah sini...
http://kasihkuamani.blogspot.my/2016/06/first-giveaway-by-anis-khalilah.html

Anis Khalilah said...

Thanks yanie sebab join giveaway anis. Alhamdulillah. Apa apa pun, ibu.. mama.. emak atau mak.. adalah segala galanya bagi kita kan sebagai anak. Semoga Allah terus merahmati mama yanie dan yanie. InsyaAllah. Good luck. Semoga berjaya okey ^^

Jamil Hashim said...

SINGGAH

https://belogcontests.blogspot.my/2016/06/first-giveaway-by-anis-khalilah.html

City Zooliecar said...

singgah sini. dari giveaway yg sama. Good luck!

Ade Arif said...

Ade singgah....
Semoga berjaya.... :)

http://musicstyle29.blogspot.com/2016/07/first-giveaway-by-anis-khalilah.html

© Copyright 2013 | ALL Right Reserved to Owner. Design With Love by Nurrul.